Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Reklamacje

Jeśli zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy masz prawo go zareklamować. Najlepszą drogą na złożenie reklamacji będzie kontakt mailowy na adres kontakt@matricaria.pl. Jeśli wolisz drogą pocztową wypełnij formularz zwrotu, który powinien zawierać:

  • imię i nazwisk
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • numer produktu i/lub numer zamówienia 
  • przyczyna reklamacji
  • data zakupu oraz wystąpienia wady

reklamowany produkt wraz z wszystkimi akcesoriami oraz kopią faktury zakupu odeślij na adres:

Matricaria Kamila Szal

Mchawa 130

38-606 Baligród

Ustosunkowanie się do Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Odstąpienie od umowy 

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot zakupionego na odległość towaru. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail kontakt@matricaria.pl. Zwracany produkt odeślij do nas na adres:

Matricaria Kamila Szal

Mchawa 130

38-606 Baligród

Produkt należy zwrócić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracany produkt przesyłany jest na koszt kupującego. 

Zwrot poniesionych przez Ciebie kosztów na zakup towaru zostanie zrealizowany niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 14 dni po otrzymaniu z powrotem zwracanego produktu. 

Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone.

Dotyczy to umów:

  1. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w e-sklepie koszulki z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem;
  2. w których towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia – np. artykuły spożywcze: owoce, warzywa, nabiał;
  3. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu, np. soczewki kontaktowe;
  4. w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl